Sotsiaalmeedia turundus - ettevõtte edendamine sotsiaalvõrgustikes

Sotsiaalmeedia turundus sotsiaalvõrgustikes — on tõhus ja suhteliselt odav turundusstrateegia. See lahendab mitmesuguseid äriprobleeme: alates brändi tuntuse suurendamisest kuni otsemüügini.

Mida tähendab sotsiaalmeedia turundus?

Ettevõtluse arendamisel on oluline roll sotsiaalmeedia turundusel — on üks internetiturunduse liik. Selle sisuks on suhtlemine sihtrühmaga messengeri ja sotsmeedia kontode kaudu. Facebooki ja Instagrami ettevõtte kontode abil on võimalik minimaalsete kuludega lahendada mitmesuguseid turundusülesandeid. Suured multidistsiplinaarsed ettevõtted ja väga spetsialiseerunud väikesed ettevõtted kasutavad seda meetodit oma veebilehtede külastatavuse suurendamiseks, otsingumootorite kohtade parandamiseks ning toodete ja teenuste reklaamimiseks

Mida annab sotsiaalvõrgustikes kasutatav sotsiaalmeedia turundus?

Brändi tuntuse suurendamine

Sotsiaalmeedia toob brändi sõnumi laiema publikuni. See tähendab, et tarbijad tunnevad kaubamärgi tooted ära ja eristavad neid paljudest konkureerivate ettevõtete toodetest. Sellel on positiivne mõju müügile: inimesed on valmis ostma tooteid, mida nad teavad, kui nad tunnevad kaubamärki.

Klientide hoidmine

Korralik sotsiaalmeedia reklaam Instagramis ja teistes sotsiaalvõrgustikes on oluline, et hoida klientidega ühendust, suurendada nende lojaalsust ja teavitada neid kampaaniatest, allahindlustest ja uutest toodetest. Need tegevused aitavad luua lojaalse tarbijaskonna.

Klientide tagasisidega arvestamine

Sotsiaalvõrgustikud on avatud suhtlusruumid, kus inimesed väljendavad aktiivselt oma arvamust, sealhulgas toodete ja teenuste kohta. Turundajad leiavad kasutajate tagasisidet tähelepanelikult uurides võimalusi toote või teenuse parandamiseks.

Usaldusväärsuse suurendamine

Dialoogi pidamine, uue sisu korrapärane avaldamine ning kampaaniate ja allahindluste edastamine näitab ettevõtte avatust ja hoolivust klientide huvide suhtes. See näitab ettevõtte kavatsuste tõsidust, aitab võita inimeste usaldust ja tugevdab nende teadvuses positiivset brändi kuvandit.

Tähelepanu juhtimine uuele tootele või teenusele

Sotsiaalmeedia turundus on tõhus viis uute toodete kohta info levitamiseks. Seda kasutatakse toote või teenuse tutvustamiseks, kasutajate huvi tekitamiseks, esmakordsete ostjate leidmiseks ja nõudluse loomiseks.

Ettevõtte positiivse kuvandi loomine

Sotsiaalmeedia turundust tegev agentuur pöörab suurt tähelepanu brändi kujundamisele - brändi põhikontseptsiooni ja ettevõtte identiteedi edastamine kasutajatele. Seda ikka selleks, et ettevõtte nimi, logo, loosung ja tooted tekitaksid potentsiaalsetele tarbijatele meeldivaid assotsiatsioone. Lõppude lõpuks ei osta inimesed toodet mitte ainult selle funktsiooni, vaid ka selle prestiiži pärast.

Sotsiaalmeedia turundus
populaarsetes sotsiaalvõrgustikes

Huvitav ja kasutajasõbralik sisu on vaid üks osa edukast turundusest. Sotsiaalmeedia reklaam sõltub ka aktiivse kasutajaskonna ligimeelitamisest ja säilitamisest. Haldurite ülesanne on kaasata tellijaid ja võita nende lojaalsus temaatiliste hashtagide, konkursside, tasuliste postituste ja huvitavate lugudega.

Facebooki reklaam sobib peaaegu igasuguse tegevuse jaoks. Lõppude lõpuks on sotsiaalvõrgustik suhtluskoht rohkem kui ühele miljardile inimesele. Selle kasutajate hulgas on palju aktiivseid ja edukaid inimesi: ärimehed, poliitikud ja loovisikud. Sellele platvormile saab postitada pikemaajalisi teabetekste ja uudisartikleid, graafikat ja videoid. Turundamine Facebookis toimub ettevõttekontode, gruppide ja kogukondade kaudu.
Instagrami turundus põhineb visuaalsel sisul. Seepärast on siin parem reklaamida riideid, ehteid, reisi sihtkohte ja disainitöid. Antud võrgustiku sihtrühm on noor: enamik kasutajaid on alla 35-aastased. Instagramis reklaamimine algab elava ja meeldejääva profiili loomisega, mille lingid viivad veebilehele, kataloogile või sihtleheküljele.

Ettevõtte edendamise etapid sotsiaalmeedias

Turuanalüüs. Luuakse sihtrühma portree, selgitatakse välja nende vajadused ja eelistused ning selgitatakse välja, millised veebiplatvormid sobivad kõige paremini toote reklaamimiseks. Sisu esitamiseks valitakse kõige tõhusam vorming.

Sotsiaalmeedia strateegia väljatöötamine. Arendatakse selge plaan, milles võetakse arvesse ettevõtte teemat ja nišši. Selles määratakse kindlaks sisu teemad ja formaat, postituste sagedus, määratakse kindlaks kulutuste määrad.

Sihtotstarbelise reklaami seadistamine. Sotsiaalmeedia turunduse hind on kõrge, kuid see tasub end kiiresti ära tänu suurenenud müügile. Tulemus saavutatakse reklaami kuvamisega ainult huvitatud (ostuvalmis) kasutajatele.

Sotsiaalmeedia kontode haldamine. Leheküljed luuakse, kujundatakse, täidetakse sisuga ja modereeritakse. Tagasiside ja dialoog kasutajatega jätkub.

Hankige hinnapakkumine

Soovite osta kvaliteetset kodulehte või teenuste? Võtke meiega hinnapakkumise saamiseks ühendust. Vastame tunni jooksul.