Sotsiaalmeedia Turundus

Sotsiaalmeedia turundus sotsiaalvõrgustikes — on tõhus ja suhteliselt odav turundusstrateegia. See lahendab mitmesuguseid äriprobleeme: alates brändi tuntuse suurendamisest kuni otsemüügini.

Mida tähendab sotsiaalmeedia turundus?

Ettevõtluse arendamisel on oluline roll sotsiaalmeedia turundusel — on üks internetiturunduse liik. Selle sisuks on suhtlemine sihtrühmaga messengeri ja sotsmeedia kontode kaudu. Facebooki ja Instagrami ettevõtte kontode abil on võimalik minimaalsete kuludega lahendada mitmesuguseid turundusülesandeid. Suured multidistsiplinaarsed ettevõtted ja väga spetsialiseerunud väikesed ettevõtted kasutavad seda meetodit oma veebilehtede külastatavuse suurendamiseks, otsingumootorite kohtade parandamiseks ning toodete ja teenuste reklaamimiseks

Sotsiaalmeedia turundus populaarsetes sotsiaalvõrgustikes

Huvitav ja kasutajasõbralik sisu on vaid üks osa edukast turundusest. Sotsiaalmeedia reklaam sõltub ka aktiivse kasutajaskonna ligimeelitamisest ja säilitamisest. Haldurite ülesanne on kaasata tellijaid ja võita nende lojaalsus temaatiliste hashtagide, konkursside, tasuliste postituste ja huvitavate lugudega.

Facebook

Facebooki reklaam sobib peaaegu igasuguse tegevuse jaoks. Lõppude lõpuks on sotsiaalvõrgustik suhtluskoht rohkem kui ühele miljardile inimesele. Selle kasutajate hulgas on palju aktiivseid ja edukaid inimesi: ärimehed, poliitikud ja loovisikud. Sellele platvormile saab postitada pikemaajalisi teabetekste ja uudisartikleid, graafikat ja videoid. Turundamine Facebookis toimub ettevõttekontode, gruppide ja kogukondade kaudu.

Instagram

Instagrami turundus põhineb visuaalsel sisul. Seepärast on siin parem reklaamida riideid, ehteid, reisi sihtkohte ja disainitöid. Antud võrgustiku sihtrühm on noor: enamik kasutajaid on alla 35-aastased. Instagramis reklaamimine algab elava ja meeldejääva profiili loomisega, mille lingid viivad veebilehele, kataloogile või sihtleheküljele.

Ettevõtte edendamise etapid sotsiaalmeedias

Turuanalüüs

Turuanalüüs. Luuakse sihtrühma portree, selgitatakse välja nende vajadused ja eelistused ning selgitatakse välja, millised veebiplatvormid sobivad kõige paremini toote reklaamimiseks. Sisu esitamiseks valitakse kõige tõhusam vorming.

Strateegia väljatöötamine

Sotsiaalmeedia strateegia väljatöötamine. Arendatakse selge plaan, milles võetakse arvesse ettevõtte teemat ja nišši. Selles määratakse kindlaks sisu teemad ja formaat, postituste sagedus, määratakse kindlaks kulutuste määrad.

Reklaami seadistamine

Sihtotstarbelise reklaami seadistamine. Sotsiaalmeedia turunduse hind on kõrge, kuid see tasub end kiiresti ära tänu suurenenud müügile. Tulemus saavutatakse reklaami kuvamisega ainult huvitatud (ostuvalmis) kasutajatele.

Kontode haldamine

Sotsiaalmeedia kontode haldamine. Leheküljed luuakse, kujundatakse, täidetakse sisuga ja modereeritakse. Tagasiside ja dialoog kasutajatega jätkub.

Aitame Teid ideede elluviimisel